Procedura rozpoczęcia współpracy:
Jeżeli są Państwo zainteresowani podjęciem współpracy z naszym Biurem Rachunkowym, wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie, za pomocą maila lub osobiście w naszym biurze. Podpisanie umowy oraz upoważnień, następuje w naszym Biurze, w siedzibie Waszej firmy lub w dowolnym miejscu we Wrocławiu. Wszelkie formalności związane z Urzędem Skarbowym oraz ZUS, załatwiamy za Ciebie. W przypadku jeżeli zakładacie Państwo nową działalność gospodarczą, prosimy o kontakt, tym również zajmujemy się bezpłatnie!
Comiesięczna współpraca:
Każdego miesiąca zgłaszają Państwo do nas mailowo lub telefonicznie gotowość do przekazania dokumentów księgowych. Dokumenty odbieramy osobiście, lub możecie Państwo przekazać bezpośrednio do nas w godz. 8-16 lub wrzucić do skrzynki przed biurem 24h , przesłać mailowo, kurierem, lub po prostu pracę możemy wykonać u Was w siedzibie firmy. W godzinach pracy Biura, jesteśmy pod stałym kontaktem mailowym oraz telefonicznym. Dzięki temu oszczędzamy czas i finanse na dojazdy. Kiedy deklaracje są już gotowe, otrzymują Państwo wynik finansowym oraz deklaracje skarbowe w formie elektronicznej.
Comiesięczne raporty:
Każdy nas klient w każdym miesiącu drogą mailową otrzymuje informację o podatku dochodowym i VAT, zestawienia dochodu za dany miesiąc. Generujemy także Księgę Przychodów i Rozchodów za dany miesiąc oraz rejestry VAT i zestawienia podatkowe.
Dokumentacja księgowa:
Dokumentacje księgową możemy dla Państwa przechowywać u nas w archiwum Biura lub po każdym miesiącu odbierają Państwo zarchiwizowane dokumenty od nas.
Korzyść ze współpracy:
Nasz pracownik reprezentują Państwa w razie kontroli Skarbowych lub ZUS, dzięki czemu mają Państwo poczucie całkowitego komfortu oraz bezpieczeństwa pracy.